About Me

My photo
muhammad norhidayat bin alias adalah nme yang diberi oleh ayah aku kepada aku,,aku skang dahjdi atas 18...19 thun skang umo aku....dok klang je kot..

Monday, March 28, 2011

hari2 gemilang dalam dunia belajar aku

Salam semua...   aku nie bukanlah student yang pandai sangat...tapi aku banyak belajar dan dapat ramai kawan kat sini...nak tau ke aku student mne...actually aku dak kolej je...kolej islam pahang...kat kuantan je...sem ni paling istimewa kot..sebab ramai kawan yang aku rapat dan senang bawak bergurau....terutamanya arif,bob yang comel n dak gendut aizat...azri pun kdg2 je...sbb die tu mengong skit..hhahahaha....   tapi semua tu maybe akan jadi kenangan aku je pada sem depan diorg...aku stop dah study...parent xmampu untuk sare yuran aku...aku bukan anak org senang pun...ade ke mak nak kuarkan duit kwsp n epf ayah untuk byr yuran..xsgup aku....tu duit diorg bile dah tue nanti..aku xnak la diorg susah2..biar aku je mengalah...sebab aku bakal jadi ketua keluarga dalam family aku...    kawan aku laki memang ramai...tapi member2 sume pelik dengan perangai aku...yela...kwan perempuan aku sikit sangat kot kat kolej ni....agak2 la leh la kire gune jari..hahaha...punye payahlah aku ni nak tegur perempuan kat kolej aku ni..lau kat luar tu...sume perempuan aku nk tackle...tapi sume aku dapat kad merah n kuning kerana xbertempat...hahahahaha....owh lupe...aku ade jgak besfren perempuan kat kolej aku ni..nadia name beliau...enjoy n senang jgak la aku kenal die...walaupun single...tapi aku xkan mahu kot nak tackle sape2 jadi pemaisuri hati....cewah..poyo kot...k la...aku ase gemilang sgt kot...hahahah...sampai tercipta blog yg xseberape ni..hihi...assalamualaikum....

No comments:

Post a Comment