About Me

My photo
muhammad norhidayat bin alias adalah nme yang diberi oleh ayah aku kepada aku,,aku skang dahjdi atas 18...19 thun skang umo aku....dok klang je kot..

Tuesday, March 29, 2011

hari kesengalan...dan kemarahanaku pagi exam...

Assalamualaikum terlebih dahulu aku ucapkan....
    akupagi tadi ape yang aku buat pun aku tak tau...pagi tdi aku exam...dah la tido kol5.30,bgun dekat pukul 8a.m....bgun2 je dah gelabah giler kot..siap2 semua,then dah standby awal dah nak ke dewan periksa..
    korang nak tau tak apa jadi kat sane time aku nak melangkah masuk ke dalam dewan tu...
adelah sorang ustaz ni,aku memang akui la  aku pakai kemeja yang xikut rules kolej...aku dah c\mintak maaf n mintak kebenaran balik ostel tuk tukar baju...
   korang nak tau tak bnde ustaz tu cakap...aku cakap kat die.."ustaz,saya mintak maaf la laubaju ni salah,klau gitu,saya balik dulu la..nak tukar baju ni,"...dia boleh ckp kt aku..."awak senyap!!sebelum saya lempang kang"...
aku snyap jela...ade agi sorang ustz cek pakaian aku..die biase je..xde marah..so,aku ulang ayat aku kat ustaz yg lagi satu tu..."ustaz,kalau begitu,saya balik tukar baju dulu la...sempat ni"...tibe2 ustaz sial tu mnyampuk pulak...die ckp.."ko blah..tukar baju sebelum aku lempang ko!!""..aku angin la satu badan kot...
    aku pun pinjam motor bob,then blah dari situ..dan terus xdtg exam,memang rugi kot bgi aku,tapi lau aku dtg pun,dgn perasaan bengang n xde mud,xgune jgak aku nak jawap exam dgn keadaan cmtu,so,aku balik..lpak bilik..n terus rehat2...tu sketsa aku hri ini...hope korg xbuat mcm aku yer...

No comments:

Post a Comment