About Me

My photo
muhammad norhidayat bin alias adalah nme yang diberi oleh ayah aku kepada aku,,aku skang dahjdi atas 18...19 thun skang umo aku....dok klang je kot..

Thursday, March 31, 2011

aarrrgghhhh....aku serabut....

smekom sume....
  
     maybe korang sume cam bosan je kan bile bace blog aku ni...yela..xabes2 down je kan..skit je yg ok...aku xtau nak ckp ape..hari ni aku exam rekacipta laman web...aku dah buat sebaik mungkin..tapi aku still serabut giler dengan subjek ni...rase cam nk koyak2 je paper tadi....

     first aku bukak soklan tadi..aku senyum..tu dah menandakan aku boleh untuk menjawap soklan bhagian A tu..tapi bila bhagian A dah settle semua...aku selak je bahagian B...MAK AII!!!payah benor la...kod2 HTML yang aku ingat tu sume xde dalam kepala dah...kod2 yang nak buat table..hancur apa pun aku xigt..sedangkan bende tu senang kot....rase nak kuar je amek nota yang aku....pape pun...bende tu sume dah lepas kot...aku boleh time sume tu kot...hurmmm...

     ok la...tu je kot yidea yang aku ade untuk isi blog aku pgi ni....

No comments:

Post a Comment