About Me

My photo
muhammad norhidayat bin alias adalah nme yang diberi oleh ayah aku kepada aku,,aku skang dahjdi atas 18...19 thun skang umo aku....dok klang je kot..

Thursday, March 31, 2011

aku tertunduk dengan hidupku.....

Assalamualaikum semua...
      
        Aku just dak bese je cam korang jugak...aku fikir aku dah ade buat someone dah kurang percaya kat aku...aku rase memang xalayk bagi diri aku untuk sesape kot...agak2nye aku dah kene penyakit yang yang suke wt cmtu kot....aku bukan saje nak buat camtu..tapi aku xnak harapan dia sia-sia mcam tu je...kenapa la dia perlu takut dengan keputusan yang die ade tu...pilihan yang die pilih tu sepatutnye die perlu manfaatkan...

    tak pelah..tu sume dah lepas dah...aku rase maybe pas ni..aku hanye akan mendiamkan diri jelah..if aku bukak mulut..sure ade yang xsenang dengan diri aku...aku xboleh nak ubah ape2 pun dalam diri aku ni..aku nak jadi yang terbaik..tapi aku dapat plak yang terbalik..aku rase xde makne lau aku harus bukak mulut lagi...aku mohon maaf la..aku sebenarnye nak wt something yang die boleh ingat pas aku blah dari sini..tapi sume serbe xkene...aku xlayak kan untuk berkwan...aku bukan cam dak2 lain...sori..if im do any mistake 2 u...i apologize...
    sedih2 aku,aku selalu berharap yang ilahi akan tarik nyawa aku pada bile2 mase dengan cepatnye..ini aku mintak kerana aku dah banyak sakitkan hati orang...xkire la sesape pun...aku dah xlarat...aku nak give up sesangat..tak tau la kenape aku boleh terfikir sampai ke tahap camni..maybe aku ni dah rase terlalu down dengan life aku sekarang ni...memang aku sial selama dalam hayat aku,memang aku bodoh dalam diri aku..tapi aku xsalah ilahi yang dah cipta aku...aku syukur sgt...tapi,aku mohon dengan ilahi supaya hayat aku ni  Dia tarik balik..aku dah abes mengalah...kenape la die bagi dugaan sebegini..lepas satu,,satu lagi datang menimpa aku..sori la all...mud aku mlm ni pun just dengan airmate..tu yang aku lpaskan sume dalam blog ni....dengan linangan airmata...mtk ,maaf semua

No comments:

Post a Comment