About Me

My photo
muhammad norhidayat bin alias adalah nme yang diberi oleh ayah aku kepada aku,,aku skang dahjdi atas 18...19 thun skang umo aku....dok klang je kot..

Sunday, October 10, 2010

pagi isnin ni...

rase mcm malas je nk pergi kelas pagi...tapi keneah pergi kan..kalau x memang la aku ni xgune...
final nk dekat dah skang...so,kenelah rajin2 dtg kelas...lau x abes la aku dpat surat bar dari lec2 aku nanti bgun tadi pun ase berat je badan,ase nk xnk je..

seb bek la roomate aku kejut aku pagi...lau xmis kelas aku harinicm xcye je hari ini aku dtg awal ke kelas cik dina...huhu...lecturr yang selalu akusakat time subjek die...teknologi maklumat...dia sporting la jgak..tapi xde la bleh lwan my great mama..madam syu...bg aku dia mungkin aku gelar die akak kot...
haha...xtau la knpe..tapi bes la gak dapat sudy dgn dia...

now aku dekat dalam kelas dia...hahahaha...memang la nakal aku ni kan sekarang..lec ade je aku on9 blogger ni kt blakang...ade la rase biadap skit..tapi nk buat cmne...blog ni umpama diari kedua aku dah...lau xde blog ni xde la diari aku...

now aku dalam kelas die...ia biar aku n mbe2 cmni je...hahaha...cm bilik sndiri kot aku wt kelas dia niey..hahahaha....sampai sini je kot..aku malas nk mudy...sebab aku dah puas dgn keputusan si dia..so,lupakn die,igt kelas je....

No comments:

Post a Comment