About Me

My photo
muhammad norhidayat bin alias adalah nme yang diberi oleh ayah aku kepada aku,,aku skang dahjdi atas 18...19 thun skang umo aku....dok klang je kot..

Sunday, October 10, 2010

aku yang kini...

aku banyak dikecewakan dengan perempuan..aku xtau knape aku ase malang tapi aku sdar aku xleh nk wat pape pun...aku dulu mmang pencinta wanita,dari zaman arwah awek aku ade lagi...

tapi skang sume dah berubah,istilah selalu permpuan gune ktika lpas break ngn pkwe..
diorang mesti ckp,laki sume xgune,xbleh dipercayai,tapi bgi aku la..prempuan pun sume same je..


nk tahu kenape..

aku ade awek slps pmergian ica..dkat bbrape thun gak la aku sngle,...
pas abes spm aku dpt trik hti seorg prempuan,kite mmang pada mulenye bahgia sgt2..
slalu cntct,msj,chat...zman teknologi la katekan...time pas spm tu aku xblaja..just keje,tu pun jadi despatch je kot..
adnan sempit marilah katekan..
dkat stahun jgak la aku dgn die..dan satu hari die snyap je ngn aku,aku bingung gler time tu...aku tunggu die wlaupun stiap hari aku try cntc die sndri...sebulan aku cntct,xde respon,2 bulan,xde,msuk 3bulan pun xde,last2 die yang cntct aku...ni isi kandungan text die bg kat aku...

"yat,lupekan ifa sekarang gak,jangan cntct ifa dah..ifa bkn milik yat dah,ifa xleh hdup ngn yat,ifa dah jmpe ape dan siapa yang layak utk m'bahagiakn ifa,tolong yat,buang nme ifa jauh dari hati yat"

hati aku remuk gler time aku..sumpah seranah aku pun kuar...xsgup ak nktahan lagi dah...tu sume sialan belaka,now...
aku xcye prmpuan dah..bile aku dkati prmpuan msti aku rase nk knekan dorg...
mtk maaf pada kaum wanita...

No comments:

Post a Comment