About Me

My photo
muhammad norhidayat bin alias adalah nme yang diberi oleh ayah aku kepada aku,,aku skang dahjdi atas 18...19 thun skang umo aku....dok klang je kot..

Sunday, October 10, 2010

alu kecewa pada 10/10.2010

aku hampe dah pada trkh aku nk kan seseorang...
aku dah cube kwan2..aku dah janji ngn korg yang aku akan jage die btol2 smpai akhr hayat aku,tapi aku xdpt nk curik hti die kawan2..
maafkan aku sangat2...

aku berubah sbb die,korg suruh aku stop knekan prmpuan dmi hadir dri die kan..tapi aku xdpt hadir dlm dri die kwan2...aku syg die,aku cinta dia sgt2 wlaupun die kwan aku,tp aku dah aggap die lbh dr hdup aku,xslhkan aku wt cmtu...
 aku janji kt korg yang aku xkan nkal2,xkan knekan prmpuan lagi,aku jnji kt korg sume...

sori blog lme aku dah kne hack...ni blok bru aku...aku xtau nk luahkn kt mne...
tapi nti ble korg dah tgok flower korg,ade la blog bru aku ni...
aku dah xde smgt dah all...

patot ke aku jdi dayat yang nakal blik...
aku rase korang mesti mrah aku blik kan,so skarang aku nk jadi org yang snyap,bodoh je...
bdak yang blur kerana cinta yang xdterima...aku xkisah ape yang korg pkirkan pas korg bce blog ni...
ni sume ikhlas dr hti aku...
aku xde smgt nk berkata2,mtk maaf lau aku jd snyap je,aku harap korg xmrhkn aku ye...
aku xdpt nk miliki dak prmpuan tu,,,
die bkn takdir utk aku,die bkan jodoh utk aku kwn2...
aku mtk maaf sgt...
korag pernah ckpkn kt aku...

lau kite nk kan seseorang,kite kne bgtau kt die..biar die tahu ikhlasnya hati kita...aku dah lakukan dah wahai kwn2 aku...tapi jwpannya adalah hampe....aku xdpat miliki die...

mungkin xterbukak hati die utk aku yg teruk ni....
aku mtk maaf beribu2 kali....

1 comment:

  1. cinta tak semestinye memiliki kan . so dayat biakan dea pergi . jika dea tk dpt na time cnte dayat tuh tak pe anggap niy satu dugaan & cabaran bagi diri dayat . life must go on okayy . jgnla sbbkan hal mcm niy dayat nak berubah tok jadi seseorg yg bukan diri dayat yg sbenanye . hope dayat sbar n tabah okayy . ALLAH itu tahu ap yg terbaek tok hmbenye .

    ReplyDelete