About Me

My photo
muhammad norhidayat bin alias adalah nme yang diberi oleh ayah aku kepada aku,,aku skang dahjdi atas 18...19 thun skang umo aku....dok klang je kot..

Sunday, April 3, 2011

Terkejut beruk aku hari ahad semalam..nak tau x kenape??

confius
       Btw,aku saje cakap..."awak simpan dulu perasaan syg awak tu ye...bg saya mase...jangan buang harapan awak tu..insyaallah ade jodoh...bagi saya mase nk fikir.."die ok je..tapi die btol2 serius nak kan aku...sampai die sruh kumpul duit dan tunang dengan die...aku tergamam...dan aku rase die btol2 nak kan aku....xpe..aku xkesah sume tu....mungkin tuhan dah seru aku untuk hidup dengan die...innsyaallah...zaitul aida  akan aku jage die smpai stu hri ntti yang bakal tiba...tetapi die perlu sabar n tunggu aku..kerana if die btol2 nak pada aku...die seharusnye tunggu aku....mungkin stu hari nti pintu hati aku akan terbuka untuk die sahaja..

No comments:

Post a Comment